دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در 69 صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.

فایل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور یکی از منابع معرفی شده، جهت آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، به شمار می آید.

پیشگفتار
در هزاره جدید، بازاریابی بین المللی، روش زندگی شرکت هایی شده است که قصد دارند به بقا و رشد خود در این دنیای پویای اقتصادی ادامه دهند. دهکده جهانی که هنوز چند صباحی از عمرش نگذشته، به بازار جهانی تبدیل شده است.
در این بازار جهانی مرتب رقبای جدیدی سربرمی آورند و رقبای قدیمی نیز با روش های گوناگون بازاریابی بین المللی مثل پیمان های استراتژیکی، خرید شرکت های خارجی و یا ادغام با آنها، برای خود سینرژی ایجاد می کنند. پدیده جهانی شده هم شرکت ها و هم دانشکده های مدیریت را مجبور کرده است که به شکل مدرن و پیچیده تری با بازاریابی بین المللی برخورد کنند و به این ترتیب مقوله بازاریابی بین المللی متناسب با نیاز بازار جهانی تکامل پیدا کرده است.

فصل اول: بازاریابی بین المللی
فصل دوم: محیط اقتصادی
فصل سوم: محیط اقتصادی، جهانی شدن و اقتصاد ایران
فصل چهارم: نقش محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل
فصل پنجم: محیط ی- حقوقی
فصل ششم: راهبردهای ورود به بازارهای خارجی
فصل هفتم: تحقیقات بازاریابی بین الملل
فصل هشتم: سازماندهی در بازاریابی بینالمللی
فصل نهم: راهبرد محصول در بازارهای بین المللی
فصل دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
فصل یازدهم: راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی بین المللی
فصل دوازدهم: توزیع در بازارهای بین المللی

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر اسماعیل پور

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل حسن اسماعیل پور

pdf کتاب بازاریابی بین الملل حسن اسماعیل پور

مدیریت بازاریابی حسن اسماعیل پور

دکتر حسن اسماعیل پور بازاریابی

مبانی مدیریت بازاریابی اسماعیل پور

کتاب بازاریابی بین المللی رایگان

پی دی اف کتاب بازرگانی بین الملل

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها