دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت برخی فصول کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.

فصل دوم:

مدیریت بازاریابی بین المللی در 13 اسلاید

فصل یازدهم:

قیمت گذاری در بازار های بین المللی در 23 اسلاید

فصل دوازدهم:

راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازارهای بین المللی در 57 اسلاید

بخشی از متن پاورپوینت فصل دوم (مدیریت بازاریابی بین المللی):

صندوق بین المللی پول

تعریف

موسسه ای که نظارت بر اجرای سیستم پولی بین المللی را بر عهده داشته و اکنون مسئولیت اجتناب از بروز بحران اقتصادی  و تثبیت اقتصاد جهانی را نیز بر عهده دارد

تاریخچه تاسیس

طرح تاسیس موسسه در سال 1944 در کنفرانس برتون وودزBretton Woods توسط جان مینارد کینز(Maynard keynes) مطرح و صندوق در 27 سپتامبر 1945 در خیابان شانزدهم واشنگتن شروع به کار کرد .

 

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر اسماعیل پور

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل حسن اسماعیل پور

مدیریت بازاریابی حسن اسماعیل پور

مبانی مدیریت بازاریابی اسماعیل پور

کتاب بازاریابی بین المللی رایگان

دکتر حسن اسماعیل پور بازاریابی

پی دی اف کتاب بازرگانی بین الملل

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی

پاورپوینت بازرگانی بین الملل دکتر حقیقی

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها